۱۳۸۴/۰۵/۱۹

شنيدن

سلام به همراهان عزيزم
خيلي وقتا دلم ميخواد فقط بشنوم....صداي درياي زيبا را در متن شب خاموش....صدا نواي باد را در كوير بيهوش...شنيدنم عالمي داره بزرگي ميگفت:كسي كه حرف ميزنه در حال بذر كاشتنه وكسي كه گوش ميدهد در حال درو كردن محصول است...خوب به نظرم زيباست كه آدم هم شنونده خوبي باشه وهم گوينده قوي باشد...كاش آدما فقط به فكر درو نباشن وگاهي هم بذري بكارن...وقتي به دور وبرم نگاه ميكنم ميبينم عمده آدما فقط گوش ميكنن..هيچ عكس العملي هم نشون نميدن كه تصدق يا رد كنن ويا موضوع را به چالش بكشن واين خيلي زشت است...كاشتن بذر هم راههاي مختلفي داره وبستگي داره چه بذري رو ميخواين بكارين...بذر دوستي يا بذر رفاقت ويكدلي ...بذر محبت يا بذر كدورت....ودر نگاهي ديگر بذر توليد علم كه متاسفانه در اين زمينه اغلب فقط به فكر درو كردن هستيم...دوستا عزيزم تا ميتونيد بذراي خوبو بكارين تا بتونيد محصول خوب درو كنيد ...مهم نيست اين بذرو كي...كجا وچه وقت بكارين ...مهم اينه كه بذرو خوب انتخاب كنين وخوب بكارين ومطمئن باشيد نتيجه اش مثل درختي خواهد شد كه همه ميتونن از ميوه وسايه و...استفاده كنن..بگذار امشب ايدل دف را بدست گيرم ....ميدان عاشقي را زهرچه مست گيرم....ه
موفقيت شما را آرزومندم.......سعيد

10 Comments:

At چهارشنبه مرداد ۱۹, ۰۳:۱۹:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

salam / rajeh beh bazrha neveshteh bodi / man fekr mikardam bazrha amal hayeh ma hastand / nah faghat harf / ageh injoreh ageh bazrha harfayeh ma hastand / kashki hishki bazrhayeh mohabato doosti ro ba laf hayeh alaki hadar nadeh /

 
At چهارشنبه مرداد ۱۹, ۰۳:۲۲:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

darim mayaneh chaleh ha migardim / dar doro bareh tofaleh ha migardim / chon gorbeh beh donbaleh khorakieh mandeh / omrist sareh zobaleh ha migardim /

 
At چهارشنبه مرداد ۱۹, ۰۳:۲۳:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

omidvaram hamisheh khob bashi /va ghalamet jari

 
At پنجشنبه مرداد ۲۰, ۰۲:۰۱:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

باشد كه نباشيم و نپرسند كجاييم! بهتره فقط بشنويم

 
At پنجشنبه مرداد ۲۰, ۰۶:۵۵:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

سلام دوست عزیز.......روزگارت در چه حال است؟؟!!!!!!!! از گوش سپردن سخن گفتی..... آن شنیدنی که از دل باشد و به دل بنشیند اینچنین ،آری ، درست است...

 
At پنجشنبه مرداد ۲۰, ۰۶:۵۶:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

سلام دوست عزیز.......روزگارت در چه حال است؟؟!!!!!!!! از گوش سپردن سخن گفتی..... آن شنیدنی که از دل باشد و به دل بنشیند اینچنین ،آری ، درست است...

 
At پنجشنبه مرداد ۲۰, ۰۷:۳۶:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

salam /khoby dadash?
jaleb bod.bahat movafegham.
bargharar bashy.
by by...

 
At شنبه مرداد ۲۲, ۰۶:۳۵:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

سلام سعید جان...ممنون از حضورت .... من هر کار کردن نشد که کد موزیک وبلاگ رو برات اینجا بذارم...نمی دونم چرا واسه فرستادن کد جاوا کامنت بوکس وبلاگت هشدار می ده...متآسفانه یاهو مسنجر منم مشکل داره و گرنه کد رو روی -آی دی- واستون می فرستادم...در هر صورت من باز سعی میکنم اما اگه شما راه بهتری واسه اینکار سراغ داری منو راهنمائی کن من در خدمتم دوست عزیز....موفق باشی

 
At چهارشنبه مرداد ۲۶, ۱۰:۴۲:۰۰ قبل‌ازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

سلام
آقا سعيد
حالت خوب است
دیگه از من سری نمیزنی
با با ما مخلصیم
مطلب زیبایی نوشته اید
گاهی انسانها به دلایلی حرف نمیزنند و خیلی دلشان میخواهد که حرف بزنند ولی نمی توانند و یا نمی تونند یا شاید با حرفی که بزنند برزگر را هم نابود کنند منظورم از برزگر سخنگو یا همان خود شخص است که به مثالی رجوع میکنم
:
زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد
... آری
پس همیشه نمیتوان حرف زد
وسخن گفت حتی حرفمان منطقی و با استدلال باشد زیرا برخیها شندن این حرفها برایشان سنگین است
من هم زیاد حرف زدم
متشکر میشو که از وبلاگ من هم دیدن نمایید
دوست عزیز و مهربانم منتظرتان هستم
مانند همیشه با حضورتان در وبلاگ من باعث خوشحالی اینجانب و رونق وبلاگم شوید
ارادتمند شما
سیذ محمود رفیعی
www.rafiey.net.tf
www.rafiey.mihanblog.com

 
At چهارشنبه مرداد ۲۶, ۱۱:۰۵:۰۰ قبل‌ازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

سلام سعيد خان خو.بين مرسي كه بهم دلگرمي دادن نمي دونم چرا هر كس مياد و حرفامو ميخونه ميگه عشقمو ول كنم ولي من نمي تونم به اين راحتيا ازش دست بردارم مي دونم كه دوسم داره. امون از دست غرور كاذب شما مردا. راستي حرفاتون شبيه حرفايي بودن كه يه بار تو كتاب زنان ونوسي مردان مريخي خونده بودم مردا بيشتر دوس دارن درد دل بقيه رو گوش كنن و زنها بيشتر دوس دارن كه واسه بقيه درد دل كنن. كاش فقط يه بار مي شد كه برعكس بشه. تا منم مي فهميدم كه تو دل يخمك چه خبره. ممنون از حضور سبزتون. و دلگرمي هميشگي تون.

 

ارسال یک نظر

<< Home