۱۳۸۵/۰۴/۳۱

عدم خلافي

چند روزي بود هر جا كه پا ميذاشتم بعضي از دوستان ازم مي پرسيدن كه آيا گواهي عدم خلافي ماشينمو گرفتم يا نه؟اينقدر اين مسئله تكرار شد كه آتيش افتاد تو تنبونمون كه نكنه يه وقتي جريمه هامون سنگين شده باشه و...البته با توجه به سوابق دوستان پيرامون موضوع اين آتيش هر لحظه شعله ورتر مي شد و از اونجائي كه من آدم مقرراتي هستم وبا خودم مي گفتم نه بابااينقدر هم شير توشير نيس رفتم يه سر به دولت الكترونيك زدمو پرينت عدم خلافي رو دريافت كردم ...نيگاه اول يخم زد...ساري:توقف در پياده رو و...هزارتا از اين جور چيزا ومتاسفانه همه رو نوشته بود تسليمي...با خودم گفتم اي بابا نكنه خرضوخان همه رو تحويل گرفته ما كه تحويل نگرفتيم...القصه ما هنوز در پي راهي هستيم كه ثابت كنيم اولا ما اينجاها نبوديم ودومااگه بوديم وجريمه شديم هم روحمان خبر ندارد وبه عبارتي اصلا چشممان به برگه هاي جريمه منور نگشته است كه اگر منور گشته بود حتما از ترس دوبل شدن پرداخت مي نموديم ...اگه راهي رو مي شناسين لطفا كمك...........كمك.....كمك

8 Comments:

At دوشنبه مرداد ۰۲, ۱۲:۰۲:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

saeed jan boro khoda ro shokr kon...fahmidi...khoda ro shokr kon ke vasat shekayati neferestadan va gar na...hala halaha karet gir boud

 
At سه‌شنبه مرداد ۰۳, ۱۲:۴۶:۰۰ قبل‌ازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

salam agha saeede Gol, chetor metoriiiiiiii, kheyli vaght bod behet sar nazade bodam haaa, vaghan sharmandeh, akhe saram eftezah shologhevooo, hame chi gharash mish shode, kholase khodaroshokr alan ye vaghti gire man omado tonestam be baziaa az dostan sari bezanam, badesham rajebe matnet, man az ghanonaie onja sar dar nemiaram :( :( :( sharmandeh... kholase harchi hast omidvaram moshkeli vasat pish naiad agha, dar akhar age up kardi mano dar jarian bezar, say mikonam zod behet sar bezanam... shado salamat bashi aziz.

 
At پنجشنبه مرداد ۰۵, ۰۴:۳۵:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

salam
inam az mamlekate fezerty mae dige.......

 
At جمعه مرداد ۲۰, ۱۲:۲۷:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

سلام دوست خوبم .............وب جالبی داری..........از این جور جریمه ها هم واسه همه مینویسن.......خوشحال میشم به منم سر بزنی....موفق باشی

 
At یکشنبه آبان ۰۷, ۱۲:۰۴:۰۰ قبل‌ازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

سلالم . خوبین. امیدوارم مشکلتون حل بشه. حس نوشتنتون هم برگردهو خیلی وقت بود که سر نزده بودم. ممنونم بابت آدرس. از بابت لینک هم ممنونم. خیلی جالب بود.

 
At یکشنبه آبان ۰۷, ۰۲:۰۰:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

سلام
محمود رفیعی وبلاگ خود را دوباره راه اندازی کرد
از وبلاگ من نیز دیدن نمایید
(حرفهای رفیعی)
WWW.RAFIEY.NET.TF
WWW.RAFIEY.MIHANBLOG.COM
باتشکر
محمودرفیعی

 
At پنجشنبه آذر ۰۹, ۰۹:۰۸:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

سلام
آقا سعید منم محمود وبلاگ حرفهای رفیعی
اگر امکان دارد از وبلاگ من هم بازدید کنید (مثل قبل مثل همیشه)دوباه وبلاگم را راه اندازی کرده ام
با تشکر
محمود رفیعی

 
At پنجشنبه آذر ۰۹, ۰۹:۰۹:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

سلام
آقا سعید منم محمود وبلاگ حرفهای رفیعی
اگر امکان دارد از وبلاگ من هم بازدید کنید (مثل قبل مثل همیشه)دوباه وبلاگم را راه اندازی کرده ام
با تشکر
محمود رفیعی

 

ارسال یک نظر

<< Home